למה שירות לקוחות טוב הוא ה-דרך להצליח בעסקים?
כשמדברים על עסקים מצליחים, אי אפשר שלא לחשוב על שירות הלקוחות שהן מציעות – אותו שירות שלרוב מביא תוצאות מיידיות וגם ארוכות טווח. בכתבה הבאה נדבר על איך בדיוק זה עובד
שירות לקוחות
בין הפעילויות הנפוצות של שירות לקוחות נמנים: עזרה טכנית, ייעוץ לקוחות, פתרון בעיות, מענה לפניות, מענה באמצעות טלפון, דואר אלקטרוני וצ'אט, פתיחת כרטיסי לקוח, עיבוד הזמנות, כספומטים וסניפים ללא מזומנים, עריכת תשלומים ועוד.
כדי להבין מדוע שירות לקוחות טוב הוא המפתח להצלחת העסק, צריך לבחון את הנקודות הבאות:
1.לקוחות מרוצים משירות טוב
לאחר שהלקוח קיבל שירות מצוין, יש סיכוי גבוה יותר שיחזור לעסק לקנות מוצרים או שירכש מוצרים נוספים בעתיד. כל קשר עם הלקוחות צריך לכוון לשמירת קשר עם הלקוחות והפיכתם ללקוחות נאמנים של העסק.
2.שירות לקוחות המתאים את עצמו
עסקים המתאימים את שירות הלקוחות שלהם לצרכי הלקוחות, ישפיעו על המשך הקשר של הלקוחות עם העסק.
3.שירות לקוחות מסור
עסקים המספקים שירות לקוחות באיכות גבוהה ומסורה, נראים כעסקים מקצועיים ובטוחים לקנייה מהם. כדוגמא אפשר לתת את שירות לקוחות ויזה כאל.
4.פתרון בעיות
עסקים המטפלים בתלונות של הלקוחות ומציעים פתרונות מהירים ויעילים, מפתחים מוניטין טוב יותר עם הלקוחות ומגבירים את הבטחון שלהם בעסק – כך מרגישים לקוחות ישראכרט למשל.
5.תחרותיות
שירות לקוחות מעולה מאפשר לעסק להתחרות בצורה יעילה יותר עם עסקים אחרים בתחום. ללקוחות יש אפשרות לבחור במקום הטוב ביותר לקנות ממנו, ושירות לקוחות מסייע להם להחליט שעסק כזה או אחר הוא המתאים להם.
6.פה לאוזן
כשיש ללקוחות חווייה חיובית, יש סיכוי גבוה יותר שהם ימליצו על המוצרים והשירותים לקרובים שלהם.
עוד מידע על שירות לקוחות של מקס לדוגמא, תמצאו באתר ספר טלפונים דיגיטלי